Ben jij op zoek naar een betekenisvolle functie waar je direct bijdraagt aan de ontwikkeling van duurzame en leefbare steden? Bij WeCity zijn we op zoek naar een Financieel administratief medewerker voor 24-32 uur.



Jij zorgt ervoor dat onze financiële administratie op rolletje loopt. Waarbij je:

 

  • Offertes en opdrachten vastlegt in ons administratief systeem 
  • Projectadministraties aanmaakt en uren controleert
  • Crediteuren- en Debiteurenadministratie verzorgt
  • Nieuwe medewerkers aanmaakt
  • Facturen opmaakt en verstuurt
  • Declaraties afhandelt
  • Ondersteuning biedt op office management taken 

     

Je bent een enthousiaste collega die graag in control is. Door kennis en ervaring ben je zowel bekend met de debiteuren- als crediteurenadministratie en heb je ervaring met Exact online. We zijn een klein en jong bedrijf waar nog volop ruimte is voor verbetering. Je vindt het leuk om hierin mee te denken en staat open om werkzaamheden op te pakken die wellicht niet direct bij bovenstaande taken horen.

 

Afhankelijk van het aantal uren en hoe jij hier tegenaan kijkt, zouden we de rollen van Financieel administratief medewerker en Officemanager graag combineren in deze functie.  
 


What’s in it for you? 
 

Ons kantoor in Zeist is goed bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. We beschikken over een bar voor de vrijdagmiddagborrel en een ruime tuin voor een zomerse barbecue. We bieden je een salaris tussen €2.800 - €3200 o.b.v. fulltime. Daarnaast bieden we je een goede pensioenregeling die gekoppeld is aan jou als persoon en die je ook weer met je meeneemt als je carrière je elders brengt. Verder bieden we je 37 vakantiedagen (24 vakantiedagen + 13 ADV bij fulltime dienstverband) en krijg je natuurlijk een laptop van de zaak. 



WeCity

WeCity helpt stedelijke gebieden leefbaarder, duurzamer en inclusiever te maken. Dit doen we door samen met partners slimme en data gedreven oplossingen in de openbare ruimte aan te bieden. 

Denk hierbij aan slimme lichtmasten die alleen aangaan als er iemand aankomt, vuiliniscontainers met sensoren die alleen geleegd hoeven te worden als ze vol zijn, een quickscan die de toegankelijkheid voor minder valide mensen in kaart brengt of sensoren die milieu-aspecten in de omgeving meten. Ze hebben allemaal één ding gemeen. Het zijn toepassingen in de openbare ruimte die allemaal digitaal ontsloten worden, data genereren én beheerd moeten worden.

We voeren de regie voor de digitale infrastructuur en nemen de slimme oplossingen in beheer als deze eenmaal gerealiseerd zijn. Hiervoor werken we nauw samen met verschillende (internationale) partners en klanten. We werken dagelijks aan nieuwe innovaties en samen geven we vorm aan de stad van morgen.

WeCity heeft ruime ervaring op het gebied van slimme steden maar is een jong bedrijf met korte lijnen en een hands on aanpak. Met twee grote aandeelhouders achter ons bieden we je zekerheid, maar geven je ook vrijheid én verantwoordelijkheid om echt bij te dragen aan de doelstellingen en resultaten van ons bedrijf. Binnen WeCity zijn er mogelijkheden om vanuit deze rol in de toekomst door te groeien naar Projectleider, applicatiebeheerder, of supportmanager maar net waar je interesse ligt.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met: Annemarie Boereboom, 06-41402070 of annemarie@wecity.nl